Professional Organizer

Ik noem mijzelf liever een opruimjunkie

Een professional organizer of opruimcoach begeleidt en adviseert mensen, die meer structuur, orde of overzicht in hun huis en leven willen hebben. 

Op verschillende vlakken kan ik bij jouw thuis praktische begeleiding geven.

Welke diensten bied ik aan?

Hoe werkt het?

Doel bepalen

Vrijblijvend kom ik eerst bij je langs voor een intake & kennismakingsgesprek van ca. 1 uur. Ik inventariseer de huidige situatie. Jij laat me weten wat je wensen en doelen zijn. Samen met jou breng ik in kaart waar de knelpunten zijn. Hebben alle spullen in huis wel een logische plek? Zijn er te veel spullen? Zijn er wel genoeg opruim mogelijkheden? We kijken samen wat er nodig is om het voor jou zo te organiseren, dat jij je ideale woongeluk krijgt in je eigen huis.

Wil je samen met mij aan de slag, dan ontvang je van mij een plan aan aanpak en een offerte.

Uitzoeken & opruimen

Als je akkoord bent gegaan met mijn offerte en plan van aanpak, plannen we een datum voor één of meerdere werkafspraken. 

Tijdens de werkafspraak steken we samen bij jou thuis de handen uit de mouwen. Jij en ik sorteren alle spullen per productgroep. Uiteraard houd ik rekening met jouw wensen. 

Stap voor stap begeleid ik jou, positief en zonder oordeel over jouw keuzes. Jij bepaalt wat er mag blijven en wat er weggaat. Ik geef handige tips en trucs voor de structuur waar je blijvend iets aan hebt. 

Waar nodig kan ik kleine organizing materialen voor je meenemen. Verder zorg ik  ervoor, dat de overbodige spullen (naar wens) bij de gemeente, bij goede doelen of bij een kringloopwinkel terechtkomen

(Her) indelen

Na het sorteren gaan we de ruimte (her)indelen. 

Hierbij is heel belangrijk, dat we alle spullen op een voor jou (en je gezin) logische vaste plek neerzetten/opbergen, zodat jij (jullie) daarna alles na gebruik weer zo op zijn plek terug kunnen zetten en nooit meer hoeven op te ruimen. 

Gemiddeld duurt een werkbezoek 3 uur. 

Begeleiding & respect

Ik begeleid je naar je ideale woongeluk, ik geef je advies en handvatten hoe je zelf het beste kan opruimen voor een blijvend resultaat. 

Ik ben me ervan bewust, dat ik in jouw huis kom en aan je spullen kom. Dit kan voor jou ongemakkelijk aanvoelen. Ik heb daar als opruimjunkie begrip voor. Ik vind het belangrijk om respectvol en discreet met elkaar om te gaan, dat is voor mij vanzelfsprekend. 

We houden contact

Na een maand, neem ik contact met je op, hoe het met je gaat. Of je blij bent met de nieuwe structuur & indeling en of je eventueel iets mist of dat we iets moeten bijstellen.

Als je dat wilt, plannen we na een tijdje een update gesprek om samen te kijken of er nog begeleiding nodig is. 

 

Opruimen kost minder tijd dan zoeken

Wat levert het je op?

Mede door jouw inzet krijg je weer overzicht, je huis is opgeruimd, je administratie is op orde, je hebt meer grip op je tijd en agenda, je verhuizing is soepel verlopen. Kortom je ontwikkelt (organisatie) vaardigheden, waardoor je blijvend resultaat boekt!

Uit een Brits onderzoek blijkt, dat we per dag 10 minuten kwijt zijn met het zoeken van spullen. Zo zonde van je tijd.

Zou het niet fijn zijn als je nooit meer hoeft te zoeken naar je spullen?

Geen ergernis meer, omdat je niet meer weet waar je moet beginnen met opruimen?

Wil je ook graag liever je energie gebruiken voor je gezin, vrienden, hobby’s en andere leuke dingen dan opruimen?

Neem dan nu contact met mij op en kom erachter hoe het voelt om nooit meer te hoeven opruimen

Als opruimjunkie help ik je graag je ideale woongeluk bereiken door middel van structuur, rust & ruimte aan te brengen in je leven, zodat je kan genieten en tijd overhoudt voor wat echt belangrijk is. Namelijk je zelf, je gezin, je vrienden en je hobby’s.

Van een kleine opruimklus, zoals een kledingkast of een hele ruimte, denk aan de keuken, slaapkamer, badkamer, kantoor, garage of een hele woning. Met een paar slimme handige aanpassingen bereik je het huis waarin je lekker kunt leven, ontspannen en je echt thuis kan voelen.

Tarieven

Heb je behoefte aan meer rust, ruimte en tijd voor je zelf, weet je alleen nog niet of ik als opruimjunkie iets voor jou kan betekenen? Maak dan gebruik van een opruimanalyse, een laagdrempelige manier om kennis met mij te maken en de eerste stap te zetten naar meer rust, ruimte en tijd voor jezelf.

Wat houdt een opruimsessie in:

  • Opruimsessie (locatie) € 59,-

    Prijs per uur, Inclusief btw*

  • Opruimsessie (online) € 49,-

    Prijs per uur, Inclusief btw*

Kast op orde

  • Opruimsessie 3 uur
  • Intakegesprek
  • Poetsdoekje erdoor
  • Tips & advies
  • Support na een week
169
incl. BTW

Samen aan de slag

  • Basis 'Kast op orde'
  • Opruimsessie 6 uur
  • Organizing materialen
  • Spullen wegbrengen**
  • Extra support
309
incl. BTW

Handen uit de mouwen

  • Basis 'Kast op orde'
  • Opruimsessie 9 uur
  • Organizing materialen
  • Spullen wegbrengen**
  • Tussentijds support
  • Support na laatste sessie
429
incl. BTW

Orde & Structuur in huis

  • Basis 'Kast op orde'
  • Opruimsessie 15 uur
  • Organizing materialen
  • Spullen wegbrengen**
  • Tussentijds support
  • Schoonmaakplan
  • Support na laatste sessie
649
incl. BTW

*   <20 km rond Hillegom geen reiskosten.
** samen wegbrengen naar een goed doel, kringloop of gemeentewerf in de buurt.

PETRA KUYT

Ik kom graag bij je thuis voor een opruimsessie

Scroll naar boven